Frakt & Leverans

Frakt

Frakten per beställning är f n 19 kr.
Vi levererar endast inom Sverige.

Leveranstid

För närvarande under sommaren är leveranstiden med 2-3 arbetsdagar.
Tips! Vid större beställningar som inte kan delas ut i brevlådan, bifoga ditt mobilnummer så erhåller du sms-avisering en dag tidigare jämfört med vanlig postavi.

  • Om paketet inte hämtas ut, får du efter 3 dagar en påminnelse via sms till din mobil
  • Om paketet inte hämtas ut, får du efter 9 dagar en påminnelse via postavi i din brevlåda

Tänk på att ditt paket måste hämtas ut inom 14 dagar. Observera att du alltid behöver legitimera dig vid paketuthämtning.

Skadat gods
Om varan skadas under transporten ska du genast anmäla detta på det stället som du hämtar ut försändelsen.
Om du inte upptäcker detta förrän du kommer hem, meddela oss via email omgående (kundservice@napphallare.nu).
Om en vara skadas eller kommer bort då du sänder en retur vid ångerrätt/byte till oss, är du som kund ansvarig.

Outlöst paket 
Om du väljer att inte hämta ut din försändelse från oss och paketet sänds i retur av Posten Sverige AB, förbehåller vi oss rätten att debitera dig 300 kronor för att täcka frakt, returfrakt och administrativa kostnader. Vi skickar då ut en faktura till dig som ska betalas inom 30 dagar. Vid försenad betalning utgår påminnelseavgift med (det belopp som är tillåtet enligt lag f.n. 50 kr) samt dröjsmålränta och ev inkassokostnader. Om du ångrat dig när paketet har skickats från oss måste du hämta ut paketet på ditt utlämningsställe och skicka tillbaka det till oss. Om paketet inte hämtas ut blir det automatiskt registrerat som ej uthämtat och debiteras därefter.